هدف از این پایان نامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد
تعداد صفحات | 222 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-بخش عمومی
تعداد صفحات | 1 |
حجم | 2706 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | گوناگون |
بانک سوالات آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور-بخش عمومی کلیه رشته ها با پاسخنامه
سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-بخش عمومی
کلیدواژه ها:
سوالات آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته عمومی,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته شبکه,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته اینترنت,سازمان نظام صنفی رایانه ای,آزمون مشاوران سازمان نصر,آزمون مشاوران حقیقیان نصر,سازمان نظام صنفی رایانه ای,آزمون مشاوران سازمان نصر,آزمون مشاوران حقیقی,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نظام نصر,دانلود رایگان مدیریت آموزش,دانلود رایگان اینترنت سازمان,آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه,آزمون مشاوران نصر,آزمون سازمان نظام صنفی رایانه,دانلود رایگان پاسخنامه مشاوران,دانلود رایگان مشاوران صنفی,دانلود رایگان پاسخنامه نصر,دانلود رایگان مشاور صنفی شبکه,دانلود رایگان آزمون مشاوران,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان رتبه 3 افزار,مشاوران فناوری و اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه ای, مشاوران سازمان نصر,مشاوران حقیقی,دانلود مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مدیریت نصر,دانلود رایگان اینترنت سازمان نصر,مشاوران نصر 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب,آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی,نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب,مشاوران حقیقی نصر,آزمون مشاوران نصر کشور 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور1397 1396 ,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ,آزمون مشاوران رشته نرم افزار,رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر,آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران فناوران اطلاعات سازمان نصر,مشاوران فناوری و اطلاعات
سازمان نظام صنفی رایانه ای,آزمون مشاوران سازمان نصر,آزمون مشاوران حقیقی,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نظام نصر,دانلود رایگان مدیریت آموزش,دانلود رایگان اینترنت سازمان,آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه,آزمون مشاوران نصر,آزمون سازمان نظام صنفی رایانه,دانلود رایگان پاسخنامه مشاوران,دانلود رایگان مشاوران صنفی,دانلود رایگان پاسخنامه نصر,دانلود رایگان مشاور صنفی شبکه,دانلود رایگان آزمون مشاوران,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان رتبه 3 افزار,مشاوران فناوری و اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه ای, مشاوران سازمان نصر,مشاوران حقیقی,دانلود مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مدیریت نصر,دانلود رایگان اینترنت سازمان نصر,مشاوران نصر 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب,آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی,نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب,مشاوران حقیقی نصر,آزمون مشاوران نصر کشور 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور1397 1396 ,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ,آزمون مشاوران رشته نرم افزار,رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر,آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران فناوران اطلاعات سازمان نصر,مشاوران فناوری و اطلاعات,دانلود آزمون مشاوران سازمان نصر با جواب و پاسخنامه,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران رتبه 3 با پاسخ,دانلود آزمون مشاوران حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران حقیقی رتبه سوم نصر
گزارش کارآموزی بانک های خازنی در 161 صفحه شامل 9 فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 161 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مهندسی برق |
گزارش کارآموزی بانک های خازنی در 161 صفحه شامل 9 فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست مطالب
فصل اول : بانک های خازنی
خازن ناجی شبکه های تولید و توزیع
اتصال خازن به شبکه
محاسبه خازن
کنترل توان راکتیو و محاسبات خازن گذاری
دید کلی
فاراد
پرکردن خازن
تخلیه خازن
محاسبه ظرفیت خازن
ظرفیت خازن کروی
ظرفیت خازن استوانهای
ظرفیت یک کره متروی
مقدمه
ساختمان خازن
انواع خازن
شارژ یا پر کردن یک خازن
دشارژ یا تخلیه یک خازن
میدان الکتریکی درون خازن تخت
به هم بستن خازنها
بستن خازنها به روش موازی
بستن خازنها بصورت متوالی
انرژی ذخیره شده در خازن
کاربرد خازن
ترجمه مقاله تفاوت سنی (تفاوت نسل ها) بین رئیس و مدیرعامل اجرایی و ریسک پذیری بانکی در 45 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
تعداد صفحات | 45 |
حجم | 2856 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | حسابداری |
ترجمه مقاله تفاوت سنی (تفاوت نسل ها) بین رئیس و مدیرعامل اجرایی و ریسک پذیری بانکی در 45 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
عنوان فارسی:
تفاوت سنی (تفاوت نسل ها) بین رئیس و مدیرعامل اجرایی و ریسک پذیری بانکی
عنوان انگلیسی:
Chair-CEO generation gap and bank risk-taking
سطح ترجمه: خوب
تعداد صفحات: 45 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
بخشی از ترجمه
چکیده:
حاکمیت ضعیف بانک ها در بحران مالی سال 2007 تا 2009 پیامدهای ناگواری برای اقتصادها به همراه داشته است. به دنبال آن ، تنوع هیئت مدیره به عنوان یک مکانیسم کارآمد برای تقویت حاکمیت بانکی شناخته شد. انتظار می رود تنوع و ایجاد تعارض شناختی بین اعضای هیئت مدیره ، موجب تقویت استقلال فکری هیئت مدیره برای انجام بهتر فعالیت های نظارتی و مشاوره شود. سن یک معیار مهم جمعیت شناختی است و اختلاف سنی بین رئیس و مدیرعامل در شرکت های غیر مالی منجر به نتایج اقتصادی بهتر می شود (اسکولز،لیمباج و جئورجن، 2015). در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که آیا اختلاف سنی رئیس و مدیر عامل شرکت می تواند رفتار ریسک پذیری بیش از حد بانک ها را کاهش دهد یا خیر. با استفاده از یک نمونه منحصر به فرد از 100 بانک بورسی در اروپا بین سال های 2005 و 2014 ، دریافتیم که اختلاف سنی بین رئیس و مدیرعامل ، ریسک پذیری بانک ها را کاهش می دهد. تفاوت سنی مدیرعامل و رئیس که به صورت حداقل اختلاف سنی 20 سال تعریف شده است ، تأثیر بیشتری در کاهش ریسک پذیری دارد.
Abstract
Poor bank governance has disastrous consequences for economies as the 2007e2009 financial crisis has shown. In the aftermath, board diversity is identified as an effective mechanism to enhance bank governance. Diversity, creating cognitive conflict between board members, is expected to enhance board's independence of thought to better perform monitoring and advising functions. Age is a key demographic measure and age dissimilarity between the chair and the CEO in non-financial firms leads to better economic outcomes (Goergen, Limbach, & Scholz, 2015). In this paper, we examine whether chair-CEO age dissimilarity can mitigate banks' excessive risk-taking behaviour. Using a unique sample of 100 listed banks in Europe between 2005 and 2014, we find that age difference between the chair and the CEO reduces bank risk-taking. A chair-CEO generational gap edefined as a minimum of 20 years' age differencee has a larger impact in reducing risk-taking.
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 29 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 61 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 74 |
توضیحات :
مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در 74 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.
بخشی از متن :
فصل دوم:
بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی
1ـ2ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران
در دوران پیش از انقلاب از جمله مسائل نظام بانکی، افزایش بی رویه بانکها طی سالهای منتهی به 1357 بود، به گونه ای که تعداد آنها به استثنای بانک مرکزی از 24 بانک در سال 1352 به 36 بانک در سال 1357 افزایش یافت. این تعداد شامل 7 بانک تخصصی، 26 بانک تجاری و 3 بانک گسترش ناحیه ای بود. از این میان 13 بانک مختلط با سهام خارجی حداقل 15 درصد و حداکثر 40 درصد فعالیت داشتند که یکی از آنها مختلط دولتی و بقیه خصوصی بودند. هم چنین تعداد واحدهای بانکی از 6993 واحد در سال 1352 به 8275 واحد در پایان اسفند 1375 افزایش یافت. از این تعداد 2167 واحد در تهران، 1897 واحد در مرکز استانها، 4124 واحد در نقاط دیگر و 86 واحد بانکی و یک نمایندگی نیز در خارج از کشور فعالیت داشتند.
افزایش شعب بانکهای تجاری مشکلاتی در کنترل نظام بانکی و نظارت بر آن و اجرای صحیح سیاستهای پولی و اعتباری ایجاد کرد، به همین دلیل با تجدید در فرهنگ جامعه و تغییر نگرشها و ارزشهای آن طرح ادغام بانکها به اجرا درآمد.
بدین ترتیب پس از پیروزی انقلاب با اجرای طرح ادغام بانکها، بانکهای ملی ایران، سپه و رفاه کارگران به فعالیت ادامه دادند و بانکهای ملت و تجارت از ادغام چند بانک بازرگانی به وجود آمدند. بانک صادرات در تهران با همین نام ودر استانها به همراه بانکهای گسترش با نام بانک استان به فعالیت ادامه داد، به عبارت دیگر 36 بانک تجاری و تخصصی به صورت 3 بانک تخصصی (مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن)، 6 بانک تجاری (ملی، سپه، تجارت، ملت، صادرات و رفاه کارگران) و 23 بانک استان درآمد. در ضمن تعداد واحدهای بانکی از 8275 واحد در سال 1357 به 6581 واحد در سال 1361 تقلیل یافت. همراه با تحولات اساسی در نظام بانکی که به دلیل نگرش جدید و فرهنگ اسلامی به وجود آمد سپرده گذاریهای مختلف و حسابهای قرض الحسنه و تسهیلات دیگر (کارت پول، چک مسافرتی و...) شکل گرفت. یکی از هدفهای نظام بانکداری کنونی ایجاد امکانات لازم برای گسترش تعاون عمومی، قرض الحسنه از طریق جذب وجوه آزاد، اندوخته ها، پس اندازها و سپرده ها و استفاده از آنها در تأمین شرایط و تسهیلات کار و سرمایه گذاری است.
تا چندین سال پس از انقلاب، بانکها که وضعیت و وظایفشان مشخص نبود، صرفاً کار صندوقی انجام می دادند. در چند سال اخیر که به باکها اختیارات بیشتری داده شده، فعالیت بازاریابی آنها گسترده تر گردیده است، به این صورت که با ایجاد انگیزه در افراد برای افتتاح حسابهای قرض الحسنه باتوجه به جنبة معنوی آن و دادن جوایز، هم چنین پرداخت سود به حسابهای پس انداز موفق شدند پولهای سرگردان جامعه را تا حدی جمع آوری کنند.
نظام بانکی در اقتصاد مبتنی بر بازار مسؤولیت بسیار سنگینی دارد و یکی از مهمترین جز اقتصاد کشور است. رشد و شکوفایی یا رکود ساختار اقتصادی کشورها به طرز کار مؤسسات بانکی ارتباط نزدیک دارد. نظام بانکی، خدماتی عرضه می کند که بدون آن نظام اقتصادی کشور از حرکت باز می ماند. سرمایه موجود در بانکها منبع اصلی خرید محصولات و خدمـات، و وام های اعطایی آنها، منبع ایجاد اعتبار برای تمام واحدهای اقتصادی مانند خانواده ها، مشاغل، شرکتها و دولت است، بنابراین فعالیت بهینه بانکها و استفاده مؤثر از ابزار بازاریابی برای تحقق اهدافشان از جمله بهره برداری از سرمایه و تجهیز آن، بر فعالیتهای مختلف اقتصادی و وضع کلی اقتصاد کشور بسیار مؤثر است.
عملیات بانکها در سه زمینه صورت می گیرد:
1ـ تجهیز منابع مالی (دریافت و پرداخت انواع سپرده ها)
2ـ بهره برداری از منابع مالی (ایجاد اعتبار و پرداخت وام به افراد، مؤسسات و دولتها).
3ـفعالیت های پولی و مالی دیگر به صورت خدمات.
عملیات مربوط به دریافت و پرداخت سپرده ها اهمیت بسیاری دارد. سپرده های دیداری افراد نزد بانکها بیشترین حجم پول هر کشور را تشکیل می دهد. معمولاً نظام بانکی راه سودآوری برای پس انداز کردن فراهم می کند. افراد و سازمانها برای مصرف محصولات و استفاده از خدمات در آینده، پس انداز می کنند. پس انداز برای سلامت اقتصادی ضروری است، زیرا از منابع مالی موجود برای تولید محصولات سرمایه ای (ساختمانها وماشین آلات) استفاده می شود. با این روش، پس انداز کنندگان می توانند منبع مالی اضافی خود را به وام گیرندگان منتقل کنند و با دریافت سود و غیره درآمد به دست آورند. هنگامی که وام گیرندگان به سرمایه های اضافی نیاز دارند نظام بانکی با برقراری نرخ سود بیشتر، پس انداز کنندگان را تشویق می کند تا کمتر مصرف و بیشتر پس انداز کنند، از طرف دیگر هنگامی که وام گیرندگان به پول کمتری نیاز دارند میزان سود و به دنبال آن میزان پس انداز کاهش می یابد. بدین ترتیب نظام بانکداری روشی برای تشویق به پس انداز کردن و ایجاد سرمایه برای سرمایه گذاری به وجود می آورد. قسمتی از عملیات تجهیز منابع مالی نیز ایجاد روشی برای پرداختها به شکل پول نقد، چک، سفته، و برات است.
و....
فهرست مطالب :
بخش اول ـ بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی
1ـ2ـ بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران
بیان مسأله
2ـ2ـ مشکل اصلی: «محصول»
3ـ2ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی
4ـ2ـ ویژگیهای خدمات بانکی
1ـ4ـ2ـ ناملموس بودن
2ـ4ـ2ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف همزمان
3ـ4ـ2ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات
4ـ4ـ2ـ بی اثباتی کیفیت خدمات
5ـ4ـ2ـ مسئولیت امانتداری
6ـ4ـ2ـ جریان دو طرفه اطلاعات
بخش دوم ـ مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری
1ـ3ـ ضرورت مشتری گرایی
2ـ3ـ مفهوم استراتژی مشتری گرایی
3ـ3ـ انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها
4ـ3ـ استراتژی های مهم در جهت مشتری گرایی
1ـ4ـ3ـ ایجاد فرهنگ مشتری گرایی
2ـ4ـ3ـ توانمند سازی منابع انسانی
بخش سوم ـ کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی
1ـ4ـ مفهوم جدید خدمت به مشتریان
2ـ4ـ مفهوم کیفیت خدمت
1ـ2ـ4ـ کیفیت فرآیند
2ـ2ـ4ـ کیفیت ستاده
3ـ2ـ4ـ کیفیت فیزیکی
4ـ2ـ4ـ کیفیت تعاملات
5ـ2ـ4ـ کیفیت سازمان
3ـ4ـ رابطة بین کیفیت خدمات و رضایت
4ـ4ـ مزایای رضایت مشتری
5ـ4ـ ابزار اندازه گیری کیفیت خدمت
1ـ5ـ4ـ مقیاس کیفیت خدمت
2ـ5ـ4ـ اجزای مقیاس کیفیت خدمت
3ـ5ـ4ـ مدل عملیاتی / فنی کیفیت خدمت
6ـ4ـ برنامه ای برای ارائه خدمت به مشتریان
1ـ6ـ4ـ درک انتظارات مشتریان
2ـ6ـ4ـ برقراری اولویت برای مشتریان
3ـ6ـ4ـ تعریف اهداف خدمت
4ـ6ـ4ـ ارائه خدمات در تمام سطوح
5ـ6ـ4ـ ایجاد انتظارات مطلوب در تمام مشتریان
6ـ6ـ4ـ ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات
7ـ6ـ4ـ پرورش کارکنان
8ـ6ـ4ـ اندازه گیری رضایت مشتریان
7ـ4ـ بررسی شعارهای بانکهای ایرانی